Писане на текстове (Копирайтинг)

Копирайтинг (copywriting) е писането на рекламни текстове за представяне на човек, бизнес, идея, продукт, услуга.

Целта на всеки маркетингов или рекламен текст е да убеди този, към когото е насочен (читател, слушател, зрител) да купи даден продукт или услуга, да сподели дадена гледна точка.
Копирайтинг може да се приложи в имейл маркетинга, в мелодия на песен, съдържание на уебсайт, онлайн реклама, билбордове, каталози, брошури и др. маркетингови средства за комуникация.

Копирайтингът се прилага и при писане на съдържание за социални медии като блогове, PR статии, Facebook, Twitter.

05

Писането на текстове във фирмения уебсайт има една много важна цел: постигане на по-високи резултати при класиране в резултатите на Google (и други търсачки). Известен като „органичен“ метод за оптимизация на уебсайтове (SEO),copywriting-ът включва стратегическо разположение и повторение на ключови думи и ключови фрази на уебстраниците, но задължително написани по начин, който да се възприема правилно от читателите, който да накара потенциалните клиенти да проявят интерес и един ден да… станат реални клиенти.

Услуги:
  • писане на текстове за страниците на уебсайта Ви (с оптимално съдържание на ключови думи и ключови фрази);
  • писане на статии за блог;
  • писане на ПР статии за външни сайтове и/или печатни медии;
  • писане на постове в социални мрежи (които се ползват от маркетинговата стратегия на фирмата ви);
  • писане на описания на продукти и/или услуги, предлагани от фирмата ви;
  • всякакви други текстове, каквито е необходимо да бъдат написани!