Превод на 25 Insane Social Media Facts
Въпреки, че работата по тях продължава, социалните медии със сигурност извървяха дълъг път през последните 5 години. В началото социалните медии бяха разглеждани като прищявка, последен писък на модата сред тийнейджърите.
Днес тийнейджърите си общуват с техните баби и дядовци чрез социалните медии. Доста интересна промяна в начина, по който сега социалните медии се възприемат от обществото.
При условие, че всеки е регистриран в някаква социална мрежа, тя има смисъл само, ако знаете колкото е възможно повече за социалните медии. Как иначе може вашият бизнес да процъфтява онлайн, без да знаете някои статистики и данни? И така, само в случай, че имате нужда от малко помощ в управлението на вашето присъствие в социалните медии, тук има 25 безумни факти за тях.
1 . Ward Christensen, съосновател на софтуера CBBS, това е първият бюлетин борд ( BBS ), пуснат онлайн. Кристенсен, заедно с партньора си Ранди Суес (Randy Suess), започва разработването му по време на снежна буря в Чикаго, Илинойс, а четири седмици по-късно създава CBBS, на 16 февруари 1978 година.
2 . Съществуват над 10 милиона приложения във Facebook.
3 . Най-бързо развиващата се демографски възрастова група в Twitter е групата 55-64 години. Тя бележи ръст от 79% от 2012 г. За Facebook и Google Plus най-бързо развиващата се възрастовата група от 45 до 54 години регистрира ръст съответно от 46% и от 56%.
4 . 93% от маркетинговите специалисти използват социалните медии. Въпреки това, само 9% от маркетинговите компании имат блогъри на пълно работно време.
5 . Храната е топ категорията на Pinterest, съставляваща 57% от дискусиите.
6 . 23% от Facebook потребителите влизат в своя профил най-малко пет пъти на ден.
7 . 4,2 млрд. души влизат в социалните медии през мобилни устройства, като 189 млн. души от потребителите на Facebook са „само мобилни“.
8 . 60% от потребителите на Google+ се логват най-малко веднъж на ден.
9 . Въпреки опасенията за сигурността, само 25 % от потребителите на Facebook използват настройките за поверителност на данните.
10 . Според това проучване, майките с деца под 5-годишна възраст са най-активни в социалните медии.
11 . Въпреки че тази мрежа има по-малък брой на потребителите, отколкото имат Facebook, Twitter, Google + и Pinterest , всяка секунда се присъединяват по двама нови членове към LinkedIn.
12 . 80% от всички постове в Pinterest са всъщност споделяния (repins).
13 . Потребителите публикуват 58 млн. туита на ден, по 9 100 във всяка секунда. Въпреки това, има 222 млн. туитъра, които просто разглеждат туитовете на други хора.
14 . Бутонът +1 се натиска най-малко 5 милиарда пъти на ден.
15 . В LinkedIn има над 3 млн. страници на компании с над 1 млрд. потвърждения.
16 . Ежедневно, всяка минута по 684,478 текста се споделят във Facebook ; по 3,600 нови снимки се качват в Instagram ; по 2,083 чекирания се правят във Foursquare.
17 . Когато са онлайн, хората прекарват 1 от всеки 7 минути във Facebook. Facebook потребителите обикновено прекарват 10,5 млрд. минути (почти 20,000 години ) в социалната мрежа. И това е без да се броят мобилните устройства.
18. След като е бил вдъхновен от Flickr и дължината от пет знака на американските кратки съобщения (SMS), първоначалното име на Twitter е twttr. Други опции били Twitch , Smssy и „изобщо не зловещото“ Friendstalker.
19 . 91% от мобилния трафик в интернет е за социални дейности, като 73% от притежателите на смартфони влизат в социалните мрежи чрез приложения най-малко веднъж на ден .
20 . В Instagram вече има качени над 16 млрд. снимки от пускането му през 2010 година. Ежедневно се качват 5 млн. снимки.
21 . Ако социалните медийни компании бяха държави: Facebook щеше да бъде най-многолюдната страна в света с над 1,1 млрд. жители, следвана от Китай. Google Plus ( 693 млн. активни потребители) щеше бъде третата страна и Twitter ( 554 млн. потребители) щеше да бъде четвъртата. Те са преди държави като Индия и САЩ.
22 . YouTube има над 1 млрд. уникални посетители на месец и достига до заветната демографска група от 18-34-годишните повече от всяка кабелна мрежа.
23 . Съотношението между мъже и жени сред потребителите на социални медии е както следва : Facebook – 60% жени/40 % мъже ; Twitter – 60% жени/40 % мъже ; Pinterest – 79% жени/21 % мъже ; Google Plus – 29% жени / 71 % мъже ; LinkedIn – 55% жени/45 % мъже .
24 . Около 46% от потребителите в Интернет се насочват към социалните медии, когато правят покупка.
25 . Колко популярна е социалната медия? Това е най-популярната дейност онлайн. Да. Тя е по-популярна дори от порното.
Снимка: forbes.com
Източник: SEOM
Последни коментари